AppleCare for Enterprise WP

AppleCare for Enterprise

Utrzymanie floty urządzeń w organizacji jest nie lada przedsięwzięciem. Proces ten jest związany z cyklicznością wymiany sprzętu, a w związku z tym ze wszelkimi aspektami środowiska pracy – od wdrożenia, konfiguracji, zarządzania, możliwości wsparcia, po wymianę na nowe. 


Dzisiaj chciałbym skupić się na jednym etapie tego procesu: Wsparciu. 


Efektywne wsparcie zależy zwykle od zespołów IT. Muszą posiadać odpowiednią wiedzę nt. sprzętu i oprogramowania oraz stale orientować się w najnowszych innowacjach. Często dedykowane osoby takich zespołów zajmują się również diagnostyką i naprawami wadliwego sprzętu. 

Obsługa zgłoszeń napraw i wymian urządzeń bywa uciążliwa i pracochłonna, szczególnie wtedy, gdy pracownicy są rozsiani w wielu miastach, czy krajach i często podróżują.

Takie wyzwania wymuszają na organizacjach decyzję, czy zabezpieczy się własnymi specjalistami, bądź skorzysta z zewnętrznych podmiotów.


AppleCare for Enterprise


AppleCare for Enterprise jest odpowiedzią na potrzeby takich klientów. Teraz wsparcie tych użytkowników, którzy korzystają z urządzeń Apple będzie o wiele prostsze, co zminimalizuje pracę zespołów ServiceDesk.


ACE składa się z dwóch rodzajów usług, które mogą działać niezależnie, bądź razem – naprawa urządzeń i fachowe wsparcie. 


Naprawy lub wymiana urządzeń


W ramach tej usługi możemy wskazać konkretnie modele urządzeń, które chcielibyśmy objąć taką ochroną. Mogą to być: iPhone’y, iPady, komputery Mac oraz monitor Studio Display. Do wyboru mamy również różne okresy ochrony (liczone od daty zakupu urządzenia): 



2 lata3 lata4 lata
iPhone
x

x

iPad
x

x

x
Mac
x
x
Studio Display
xx

Naprawy są realizowane przez autoryzowane serwisy Apple – również na miejscu i nawet w następnym dniu roboczym. Istnieje również możliwość wysłania sprzętu do serwisu. 

Dodatkowo mamy możliwość ze skorzystania (bez dodatkowych kosztów) z tzw. puli serwisowej. W przypadku uszkodzenia sprzętu, możemy wymienić go na identyczny. Do wyboru są dwa programy, które wskazują ile urządzeń objętych przez ACE możemy obsłużyć bezkosztowo:


Pula serwisowaPula serwisowa +
5% iPhone’ów lub iPadów10% iPhone’ów lub iPadów
2% Maców lub Studio Display4% Maców lub Studio Display

Fachowe wsparcie pracowników


AppleCare for Enterprise może odciążyć zespoły wsparcia Państwa organizacji, udzielając odpowiedzi bezpośrednio pracownikom potrzebującym pomocy. Zakres pomocy dotyczy sprzętu Apple, oprogramowania tej marki, a nawet własnych, osobistych kont, ustawień i urządzeń pracowników. Wsparcie jest oferowane 24h, 7 dni w tygodniu w języku angielskim oraz w języku polskim – w godzinach pracy zespołu ACE. 


Co więcej, w ramach tej usługi, wewnętrzny zespół wsparcia organizacji może skorzystać z porad specjalistów Apple z każdego aspektu związanego z wdrożeniem, zarządzaniem i utrzymaniem tych urządzeń. Do wyboru są 4 pakiety: 



StandardSelectPreferredAlliance
Liczba incydentów na rok110Bez ograniczeńBez ograniczeń
Czas reakcji1h (24/7)4h (12/7)2h (12/7)1h (24/7)
Wyznaczony opiekunMenedżer ds. AppleCareMenedżer ds. AppleCare
Pomoc dla zespołu wsparciaBez ograniczeń (12/7)Bez ograniczeń (12/7)Bez ograniczeń (12/7)Bez ograniczeń (12/7)


Podsumowanie


Warto zaznaczyć, że usługa jest dostępna w 30 krajach. Możecie Państwo zapewnić wsparcie zespołom zagranicznym oraz w tych krajach Wasi pracownicy mogą skorzystać ze wsparcia autoryzowanych serwisów. 

AmerykiEuropaEuropaAzja i PacyfikAfryka, Bliski Wschód, Indie
KanadaAustriaNiemcyAustraliaIndie
USABelgiaNorwegiaChinyIzrael
DaniaPolskaHongKongZEA
FinlandiaPortugaliaJaponia
FrancjaSzwajcariaKorea Płd.
HiszpaniaSzwecjaNowa Zelandia
HolandiaTurcjaSingapur
LuksemburgWłochy
IrlandiaWlk. Brytania
AppleCare

AppleCare for Enterprise zapewnia wsparcie naprawy w 30 krajach. Usługa daje możliwość obsługi przez jednego z 5000 autoryzowanych serwisów, na miejscu zdarzenia, już następnego dnia roboczego. Ochrona może objąć również uszkodzenia mechaniczne.

Apple Care OS Support

ACE to również wsparcie działów wsparcia Waszych organizacji, a nawet doradztwo w sprawach zarządzania, wdrożenia i konfiguracji urządzeń Apple.

Apple Financial Center

Koszty związane z zakupem sprzętu Apple oraz rozszerzenia ich wsparcia o AppleCare for Enterprise możecie Państwo obniżyć oraz rozłożyć w czasie, korzystając z Apple Financial Services.

Formularz kontaktowy Apple


Zapraszamy Państwa do kontaktu z nami. Chętnie podpowiemy, które rozwiązanie będzie najlepsze dla wsparcia Waszej organizacji. Jesteśmy tu dla Was!